Máte predajňu, kde si môžem tovar prehliadnuť?
Predajňu nemáme a prístup do nášho skladu nie je kvôli bezpečnosti možný.
Je nutná registrácia, keď chcem u vás nakupovať?
Nie nie je, možno tak nakúpiť aj bez registrácie.
Ako a kedy môžem objednávku stornovať?
Najlepšie čo najskôr pred odoslaním objednávky. Keď už ste obdžali email o odoslaní objednávky už to nejde.
Nedostal som potvrdenie objednávky emailom
pravdepodobne ste mali preklep v emailovej adrese a alebo je potvrdzovací email v priečinku "nevyžiadanej pošty / hromadnej"
Tovar máte skladom v Českej republike?
Áno, náš sklad je vo Frýdku -Místku. Nepreposielame tovar z cudziny.
Môžem objednávku vykonať emailom alebo telefonicky?
Áno pokojne, naše zák. linka je Vám k dispozícii Po-Pia od 8 °° -10 °° na (+421) 908 044 422
Kde môžem sledovať stav objednávky?
Ak ste vykonali objednávku ako registrovaný zákazník tak vo vašom účte
Ak ste ju vykonali bez registrácie potom tu
Ako dlho trvá spracovanie / dodanie zásielky?
Záleží tiež aký spôsob platby ste zvolili
U bankového prevodu, objednávku odosielame po prijatí platby na účet
U platby cez GoPay najneskôr do 24 hod (v pracovné dni)
Dodanie obvykle do 1-5 prac, dní / podľa zvoleného dopravcu)